Friday 1 March 2013

ya allah berikanlah aku kejayaan..

bismillahhirahmannirrahim..disebabkan nk ckp pasal perkara yang bakal menetukan masa depan aku nie..mood kene baik sikit..heehehe..kenapa kena baik??sebab sebelum sebelum nie post aku sgt terover emosi..persoalannya sekrang..BILAKAH KEPUTUSAN STPM AKAN KELUAR?????aku mcm nk nangis bila piker perkara nie..haih,,barjayakah aku..gagalkah aku..kemana hala tuju lepas dapat result nanti...universitikah?kolejkah?kerjakah?last choice..kawinkah??puih..itu last choice itu tidak mungkin..ya..tidak mungkin..maksud aku tidak mungkin sekarang..tp akan datang ya...hai..dah kenapa ckp pasal kawin nie..berbalik pada cerita asal..result??ya result??berapa result aku nanti?capai target kah?dapat sambung degree kah?semua berputar macam roller coaster dah dlm kepala nie..YA ALLAH..BERIKANLAH AKU KEJAYAAN..JADIKANLAH AKU INSAN YANG BERJAYA DUNIA AKHIRAT..AMINN~~~

No comments:

Post a Comment

Cinta Bersatu !