Monday 25 February 2013

:')

kadang kadang aku tak tahu perasaan aku sekarang..marah ke..sedih ke..gembira ke..kecewa ke..hurm..entahlah..sebab perasaan tuh semuanya bercampur baur dalam satu masa dan keadaan..patut ke aku marah dia..patut ke aku benci dia..tp aku sayang dia lagi ke sebenarnya..persoalan yang sepatutnya aku sendiri jawab..tp aku tak tahu macammana nak rungkaikan semua persoalan tersebut..kenapa berubah?kenapa tak macam dulu?kenapa tak jujur?kenapa nak salahkan aku?kenapa?kenapa?kenapa?ye aku tahu aku masih ada allah..aku masih ada keluarga..aku masih ada kawan..dan aku mungkin boleh bahagia tanpa dia..tp kenapa aku mesti kena ingat dia di setiap hari hari aku..kenapa mesti kena ingat..kenapa?? kenapa??terasa diri bodoh bila memikirkan org yang tak penah rasa keperitan yang aku tanggung lepas dia pergi..bodoh semua tu..persetankan semua tu farah!!mulakan hidup baru sementara allah bagi peluang hidup dekat kau farah!!dugaan hidup farah..allah akan uji hamba hambaNYA dlm apa jua cara sekalipon..mungkin allah turunkan ujian mcm nie utk kau..jadi kau kena kuat..memang berat semua nie..tp aku tahu aku kena tempuh juga dgn berbekalkan..iman,tawakal,taqwa,dan kecekalan hati..insyaallah..segalanya akan dipermudahkan..

No comments:

Post a Comment

Cinta Bersatu !