Saturday 15 December 2012

lina,nurul,anom,pika,coki,hazim,nazril dan megat!!

ehemmm ehemmm..setelah sekian lama aku tak update blog yg dah bersarang lebah,berhabuk sana sini..puhh sana puhh sini..sebelum tu,,nak jerit puas puas dulu..yeeeeeeaayyyyyyyy..STPM dah habis..so merdeka la nie..dah takde lagi buku sekolah yg menimbun habis,dah takde lagi nk gosok baju sekolah malam malam,takde lagi perhimpunan setiap hari isnin n bla bla bla.fuhhhhh..lega..lepas nie aku bukan budak sekolah lagi..yeayyyyyy sekali lagi..dan kepada kepada kepada kepada kawan kawan kawan (kan dah berdouble double)yg dah jadi sehabat aku dekat SEKOLAH MENENGAH TEKNIK GOMBAK tuh,tq sangat sangat..aku takkan lupe setiap moment yg ada..gadoh ngn hazim,aku ingt,gadoh ngn anom,aku ingt,gadoh ngn lina,aku ingt..hah..tengok..semue aku akn ingt..dan paleng tak boleh lupe..gadoh ngn memey..err,,er,,,ade ke kite gadoh ngn memeyy????hehehehe..suka duka kite kt sekolah..tetap dlm ingtan..kene marah dgn wan kan,kene perli ngn miss tum,kene tegur dgn cikgu azhar..semue tuh aku xkan lupa..wahh..tetibe rase sebak la pulak bila ingt semuenye..takpe adat la tuh kan,setiap pertemuaan pasti ade perpisahan.korank!!!tenkiu sgt sgt sebab dah jadi kawan aku yg paling baek,paling nakal,paling sengal,paling giler..hah! amek aku semua hade..aku happy sgt dpt kawan mcm korang..mcm mcm ragam betul..yg itu la yg ini la.tp xpe..aku suke jgk.hehehhe..okey firsttt..aku nak ckp pasal nurul!!!ye nurul!!org yg firstt aku rapat sebab satu dorm kan. .kenal punya kenal ngn nurul nie,tak sangka kiteorg sekampung rupenye..hahahaha..rumah pon setaman pulak tuh..okey tu aku tipu..then,aku kenal anom!!ye anom..baru taon nie rapat sebab dah satu dorm kan,tuh yg jd rapat..dan,adatlah kalau berkawan kan,mesty ade gadohye,,oeky anom yg gadoh gadoh tu kite lupekan..hehhee ..anggap je itu sebagai satu lakonan..heheheh..then pika!!!!pika!!!ermm ape nk ckp pasal pika nie..sebab pika nie x byk kes sgt..hehhe okey dah ingt!!!pikaaa...aku dah jejak rumah kau nun jaoh kt puchong!!yeayyy aku sukaaaa..aku dah nampak IOI mall..aku suka lagi..hehheh.then lina aziss!!!!!!!okey na!!! aku happy kawan ngn kau,kau sekepala ngn aku,boleh masuk ngn aku..gile gile.aku boleh ngamm la.tp tp tp...sensitif rupenye..heheheheh.dan utk pengetahuan semua semua semua..mcm ramai je kan..hahahaha..kiteorg akhirnya dpt habiskan form 6 kt sekolah tuh dgn hati yg guummmbira..ye!!!gumbiraaaaaaa.....
lepas nie!!tak payah pakai baju sekolah nie lagi..tp aku bangga selama jadi student form 6 kt sekolah tuh*eceeehhhhhhh padahal kiteorg la senior yg paling tue,so laku ke..hahahah mestyy laku okey :P*
oh..gadis gadis kegilaan junior junior kt semteg..hahahaha.tu yg ramai jeles tuh..nie fakta!!!bukan auta!!!!over kau farah :P
team aku..ceewaahh..saje nk bgtau budak sejarah nie hebat hebat belaka!!!so,,watch out!!hahahahaha
yg nie yg nie yg nie..SWEEETTTTT SESANGATTTTTT..kite dah mcm adek beradik kan..susah senang semua kita tempoh sesama...wahhhhh aku takkan lupe pasal korankkk!!!aku akan rindu semuanya setiap org yg ada dlm nie tapi satu kurangg...ohhh cokiii!!!mane kau..oh lupe,kau x dtg time nie..sorii coki gmbr kau xde..tp kite tetap kawan kan,,hehehehehe jgn mara!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Cinta Bersatu !